ေသပန္းပြင့္သူ


ထူးျခားတုိက္ဆုိင္စြာ ေျမာက္ကိုရီးယားႏုိင္ငံရဲ႕ ႀကီးျမတ္တဲ့ ေရွ႕ ေဆာင္လမ္းျပ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ကင္ဂ်ဳံအီ ကြယ္လြန္သြားတဲ့ ေန႔ ဝန္းက်င္မွာပဲ ကြၽန္္ေတာ့္ အဘြားလည္း ဘဝ တစ္ပါးကုိ ေျပာင္းသြား ခဲ့ရရွာပါၿပီ။ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ကင္ဂ်ဳံအီရဲ႕ စ်ာပန အခမ္းအနားကေတာ့ ႀကီးက်ယ္ ျမင့္ျမတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးႏွင့္ ထုိက္တန္စြာပဲ အလြန္ ႀကီးက်ယ္ ခမ္းနားလွပါတယ္။ ၿပံဳယမ္း ျမိဳ႕ေတာ္သူ ၿမိဳ႕ေတာ္သားမ်ား စြာဟာ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး တုိင္းျပည္တာ ဝန္ ထမ္းေဆာင္ရင္း ႏွလံုးေရာဂါနဲ႔ ႐ုတ္တရက္ ကြယ္လြန္သြားတဲ့သတင္း ထြက္ေပၚလာခ်ိန္မွာ ရင္ဘတ္ စည္တီး လူးလိွမ့္ ငိုေၾကြး ေနၾကတာကို ျမင္ေတြ႕ၾက ရပါတယ္။ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးရဲ႕ ႐ုပ္ အေလာင္းကို ေနာက္ဆံုး လာေရာက္ ဂါရဝ ျပဳၾကတဲ့ လူတန္းႀကီးကလည္း တေမွ်ာ္တေခၚပါပဲ။ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးရဲ႕ ေနာက္ဆံုး စ်ာပနခရီးကို ေၾကကဲြ ဝမ္းနည္းစြာ မ်က္ရည္ ၿဖိဳင္ၿဖိဳင္ က်ၿပီး လိုက္ပါ ပို႔ေဆာင္ၾကတဲ့ ျပည္သူေတြ သိန္း ႏွင့္ခ်ီၿပီး ရိွခဲ့ၾကသလို စစ္ အရာရိွႀကီးႏွင့္ စစ္သည္ေတြကလည္း ေထာင္ေသာင္း ခ်ီၿပီး ရိွပါလိမ့္ မယ္။ ျပည္သူ အမ်ား ျမင္သာေအာင္ အသုဘ ယာဥ္ေပၚမွာ ေထာင္ထား တဲ့ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးရဲ႕ တည္ၾကည္ ခံ့ညားလွတဲ့ ဓာတ္ပံုႀကီးကလည္း လူတစ္ရပ္စာ ေလာက္ ျမင့္ၿပီး လက္ေတြ ဆန္႔ထုတ္ ထားသေလာက္ က်ယ္ပါလိမ့္မယ္။ ဘာပဲေျပာေျပာ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ကင္ဂ်ဳံအီရဲ႕ စ်ာပန အခမ္းအနားဟာ ႀကီးက်ယ္ ခမ္းနား လြန္းလွတာ မို႔ ေသပန္းပြင့္တယ္၊ အေသလွတယ္လို႔ပဲ ေျပာရ ပါလိမ့္မယ္။

ဒါေပမဲ့ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးနဲ႔ မေရွးမေႏွာင္း ဆုိသလို ကြယ္လြန္ခဲ့ တဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ အဘြားကေတာ့ ဝမ္းနည္းစရာ ေကာင္းစြာ ေသပန္းမလွ ခဲ့ရွာပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ့္ အဘြားကို သုသာန္မွာ ေျမခ်ခ်ိန္က သူ႕ သား ႏွစ္ေယာက္၊ ေျမးႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ သင္းအုပ္ ဆရာေတာ္တစ္ပါးပဲ ရိွခဲ့ ၾကပါတယ္။ အဘြားက အသက္ (၉ဝ) အရြယ္မွာ ဆံုးခဲ့တာ ဆုိ ေတာ့ ေသထိုက္ၿပီလို႔ ယူဆခဲ့ၾကလို႔လား ေတာ့ မသိပါဘူး။ အလူးအလိမ့္ ငိုေၾကြးမည့္ လူထားလုိ႔၊ မ်က္ရည္ က်မယ့္ လူရယ္လို႔ေတာင္ မရိွခဲ့ၾကပါဘူး။ အသုဘ ခ်ခ်ိန္ကလည္း အဘြားရဲ႕ ဓာတ္ပံုေလးေတာင္ သယ္ေဆာင္လာခဲ့ၾကတာ မရိွၾကပါဘူး။

အဘြားရဲ႕ ေနာက္ဆံုး စ်ာပန ခရီးကို ၾကည့္ၿပီး အဘြားခမ်ာ ေသရတာ မလွပဘူး၊ ေသပန္း မပြင့္ခဲ့ ရွာဘူးလို႔ ခံစားခဲ့မိပါတယ္။ တကယ္ ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ အဘြားဟာ အေသတင္မလွတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘဝ လည္း မလွခဲ့ရွာပါဘူး။ အဘြားရဲ႕ အေဖ ေနာက္ အိမ္ေထာင္ျပဳသြားလို႔ ငယ္စဥ္ ကတည္းက အေမနဲ႔ ေနခဲ့ရတာပါ။ အဘြား (၁၃) ႏွစ္ အရြယ္ မွာပဲ အဘြားရဲ႕အေမ ဆံုးသြားျပန္လို႔ ေဆြမ်ဳိးေတြနဲ႔ပဲ ဆင္းရဲ ခ်ဳိ႕တဲ့စြာ ေနခဲ့ရရွာတယ္။ ပိုဆုိးတာ ၁၉၈၄ ခုႏွစ္ မွာ ကြၽန္ေတာ့္ အဘိုးဆံုးခဲ့ေတာ့ ဘဝ တစ္ေလွ်ာက္လံုး တစ္ေယာက္တည္း ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ႐ုန္းခဲ့ရျပန္ပါတယ္။ အခု ေနာက္ဆံုး ဘဝဆံုးသြားျပန္ ေတာ့လည္း ပို႔မည့္သူ မရိွ ငိုတဲ့သူ နတိၴနဲ႔ ေသပန္း မလွခဲ့ရွာပါဘူး။

ဒီမွာတင္ စိတ္မေကာင္းျခင္း ႀကီးစြာနဲ႔ အဘြားခမ်ာ သူမ်ားလို ေသပန္း မပြင့္ႏုိင္ရတာလဲ ဆုိတာကို ကြၽန္ေတာ္စဥ္းစား အေျဖရွာၾကည့္ ခဲ့မိပါတယ္။ ဒီလို ျဖစ္ရတာ ကြၽန္ေတာ့္ အဘြားဟာ ဘယ္သူ႕မွ မႏွိပ္စက္ ဒုကၡမေပးဘဲ တစ္သက္လံုး သူမ်ားအေပၚ စိတ္ ေစတနာေကာင္း၊ ထားခဲ့လို႔လား၊ အဘြား မွာ ဘယ္သူ ေတြ ဘယ္ေလာက္ေသ ပါေစ၊ ငေတမာရင္ ၿပီးေရာဆုိတဲ့ စိတ္ဆုိးစိတ္ယုတ္မ်ား မထားမိခဲ့လုိ႔လား၊ ဒါမွမဟုတ္ သူကိုယ္တုိင္ အငတ္ခံ ခဲ့ၿပီး သူမ်ားေတြကို အငတ္ခံ၊ အေသ ခံခုိင္းတဲ့ စိတ္႐ိုင္း စိတ္မုိက္ မ်ဳိးေတြ မေမြးႏုိင္ခဲ့လို႔လား။ ကြၽန္ေတာ့္အဘြားမွာ လူမ်ားစြာ ေသေစ ႏို္င္တဲ့ အဏုျမဴ လက္နက္ မေျပာနဲ႔ လူအမ်ားကို ေၾကာက္ လန္႔ေအာင္ ေျခာက္လွန္႔ႏိုင္တဲ့ ေဗ်ာက္အုိး ေတာင္ ပို္င္ဆုိင္မထားလို႔လား စတဲ့ လားေပါင္းမ်ား စြာႏွင့္ အမ်ဳိးမ်ဳိး စဥ္းစားခဲ့မိပါတယ္။ ဒီလို စဥ္းစားမိတုိင္း အေျဖရွာမရ ခဲ့ေပမယ့္ အဘြားလို အေသမလွ မွာကိုေတာ့ စိုးရိမ္ ထိတ္လန္႔မိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း တျခား ေသပန္းလွႏိုင္တဲ့ နည္းနာ ဘာမ်ား ရိွေလမလဲလို႔ စူးစမ္းေလ့ လာၾကည့္ခဲ့ မိပါတယ္။

ဒါနဲ႔ပဲ စာေရးဆရာမ ယာကူခ်ီ ကူလင္ (Yakuchi Culle) ေရးသားတဲ့ ‘ကြၽန္မကို သတိရၾကပါ’  (Remember Me) သို႔မဟုတ္ ‘အေမရိကန္ စ်ာပနခ်နည္း မ်ဳိးစံု’ ( New American Ways of Death) စာအုပ္ကို ဖတ္ၾကည့္မိ ပါတယ္။ ဒီစာအုပ္ထဲမွာ စ်ာပန အခမ္းအနားကုိ ဘယ္လို ႀကီးက်ယ္ ခမ္းနား စည္ကားေအာင္ လုပ္တဲ့ အႀကံအဖန္ နည္းလမ္းမ်ဳိးစံုကုိ တင္ျပထားတယ္။ သူမ ပထမဆံုးေပး တဲ့ အႀကံဥာဏ္ကေတာ့ စ်ာပန ကိုရင္ကဲြနာ က်ေလာက္ေအာင္လြမ္းျပ တတ္တဲ့လူမ်ဳိး ရွာေဖြငွား ရမ္းႏုိင္ဖို႔ ပါပဲ။ ဒီလူဟာ အေျပာ၊ အဆုိ၊ အငို၊ အ႐ိႈက္ အားလံုးခုိက္ သြားေလာက္ေအာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ျပႏုိင္ တဲ့သူမ်ဳိး ျဖစ္ရမယ္။ ဒါေပမဲ့ ေယာက်္ား ေတာ့ မျဖစ္ေစႏွင့္၊ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ အမ်ဳိးသမီး ငယ္ငယ္၊ ေခ်ာေခ်ာ၊ အေျပာ ခ်ဳိခ်ဳိ၊ ဟန္မူပိုပိုေလး ဆုိရင္ ပိုေကာင္းတယ္။ သူက တစ္ဆင့္ စ်ာပနကို စိတ္ဝင္စားေအာင္ အဆုိ အ ငိုေတြႏွင့္ ပရိသတ္ကို ဆဲြေဆာင္ စည္း႐ုံးထားရမယ္။ အေရးႀကီးဆံုး က သဏၭာန္လုပ္ သ႐ုပ္ တူေအာင္ ဟန္ေဆာင္ေကာင္းဖို႔ပါပဲ။

စာေရးဆရာမ ကူလင္ရဲ႕ အဆုိအရေတာ့ ဒီလုိ အသုဘမွာ ေၾကးစား သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ ဓေလ့ မ်ဳိးက အေမရိကန္မွာ သိပ္ေခတ္ မစားလွေသးေပမယ့္ အီတလီ၊ တ႐ုတ္၊ ကိုရီးယား၊ ဂ်ပန္ စတဲ့အေရွ႕ အာရွႏုိင္ငံေတြမွာေတာ့ အလြန္ ေရပန္းစားတယ္။ အဲဒီႏိုင္ငံေတြမွာ ေတာ့ စ်ာပနမွာ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း  ရင္ဖြင့္ငိုျပေလ့ ရိွတာမုိ႔ အသုဘ မခ်မခ်င္း နာမည္ႀကီး ေၾကးစား သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ ငွားၿပီး ညစဥ္ ဧယင္က်ဴးကာ ပရိသတ္ကို မ်က္ရည္က် ေလာက္ေအာင္ စည္း႐ုံး ဆဲြေဆာင္္ၾကေလ့ ရိွပါတယ္။ ဒီလို နည္းနဲ႔ ဂ်ပန္မွာ စာေရးဆရာမ ကူ လင္ရဲ႕ အဘိုး စ်ာပနကုိ လူေထာင္ခ်ီ ၿပီး လိုက္ပါ ပို႔ေဆာင္ၾကေအာင္ စည္း႐ုံး ဆဲြေဆာင္ႏုိင္ခဲ့ ၾကတယ္လို႔ သူမက သက္ေသ ျပခဲ့ တယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း ေျမာက္ကိုရီးယား ေခါင္းေဆာင္ႀကီးရဲ႕ စ်ာပနမွာ ရင္ဘတ္ စည္တီး၊ ႐ႈိက္ႀကီးတငင္ ငိုပဲြဆင္ခဲ့ၾက သူေတြ မ်ားေနသလား ေတာ့ မေျပာတတ္ပါဘူး။

ေနာက္ထပ္ စ်ာပနအခမ္း အနားကုိလူေတြ ပိုမုိ စိတ္ဝင္တစား ေစာင့္ စား ၾကည့္႐ႈေစခ်င္ရင္ေတာ့ ဘင္ခရာ တီးဝိုင္း တစ္ဝုိင္းကို ငွားၿပီး အသုဘ ကားေရွ႕က တီးမႈတ္ခုိင္း လိုက္ပါလို႔ စာေရးဆရာမ ကူလင္ က အႀကံေပးျပန္ပါတယ္။ အေမရိကန္ႏုိင္ငံမွာေတာ့ နယူးေအာ္လင္း ျပည္နယ္ဟာ ဒီထံုးစံ ဓေလ့ေခတ္ အစားဆံုး ေနရာ လို႔ လည္း ဆုိပါတယ္။ နယူးေအာ္လင္း ျပည္နယ္မွာ ေတာ့ ဘင္ခရာ တီးမႈတ္သံ ၾကားၿပီ ဆုိတာနဲ႔ ႀကီးက်ယ္ ခမ္းနားတဲ့ အသုဘ တစ္ခုခ်လာၿပီ ဆုိၿပီး တစ္ၿမိဳ႕လံုး ထြက္ၾကည့္ၾကေလ့ ရိွပါတယ္။ ေတးသံစံု တီးလာတဲ့ ဘင္ခရာအဖဲြ႕ ဟာ ေၾကးဝါေရာင္ တူရိယာ ပစၥည္း အေရာင္ တေျပာင္ေျပာင္၊ တူညီ ဝတ္စံုေပၚက သိုင္းႀကိဳး၊ ပခံုး တံဆိပ္ ေရာင္တလက္လက္၊ ေရွ႕က ‘က်ဳိင္း’ ကစားၿပီး ထြက္လာတဲ့ တီး ဝိုင္းေခါင္းေဆာင္ရဲ႕ စီးခ်က္က်က် လွမ္းလာပံုႏွင့္ အသုဘက အေတာ္ ႀကီးက်ယ္ ခမ္းနားၿပီး စိတ္ဝင္စားစရာ ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။ တစ္ႏွစ္မွာ (၃၅) ႀကိမ္ေလာက္ တီးမႈတ္ရတဲ့ နယူးေအာ္လင္း အသုဘ ဘင္ခရာ တီးဝုိင္းမွာ ထူးျခားတာကေတာ့ အားလံုး နီးပါးဟာ အာရွတုိက္သား ေတြခ်ည္း ပါပဲ။ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးရဲ႕ စ်ာပန အခမ္းအနားမွာ တီးခတ္တဲ့ ဘင္ခရာ တီးဝိုင္းသမားေတြကေတာ့ အေမရိကန္ႏွင့္ အေနာက္တုိင္းသား ေတြ ပဲ ျဖစ္ဖို႔ မ်ားပါတယ္။

ဒီလို အသုဘ ဘင္ခ၇ာ တီး ဝုိင္းမ်ဳိးက နယူးေအာ္လင္းမွာတင္ ရိွတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ေလာ့စ္အိတ္ဂ်လီစ္က ကမၻာေက်ာ္ ေဟာလီးဝုဒ္ ႐ုပ္ရွင္ ၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီး မွာလည္း ရိွပါတယ္။ ေဟာလီးဝုဒ္က Forever သုသာန္မွာ တီးမႈတ္ၾကတဲ့ အဖဲြ႕ကေတာ့ ေရာင္းလ္ဘန္(Rheul Band) ဘင္ခရာ တီးဝုိင္းပါပဲ။ ဒီ Forever သုသာန္ ထဲမွာ ေဒါက္က လတ္စ္ ဖဲရားဘင့္၊ ဂြၽန္ဝိန္းႏွင့္ ေရာ့ခ္ ဟတ္ဆန္ တို႔ရိွေနၾကသလို မြန္႐ိုး ကေန လစ္ဇ္ေတလာ အထိ လဲ ေလ်ာင္း အနားယူသြား ခဲ့ၾကပါၿပီ။ သူတုိ႔ အားလံုး ဟာ တစ္ခ်ိန္က ကမၻာေက်ာ္ Celebrities ေတြခ်ည္းပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္လည္း ေႏြရာ သီေရာက္ရင္ ဒီသုသာန္ထဲမွာ သူတုိ႔ ရဲ႕ နာမည္ေက်ာ္ ႐ုပ္ရွင္ ကားေတြ၊ အမွတ္တရ အျဖစ္ တစ္ကားၿပီး တစ္ကား ျပသေလ့ ရိွပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီသခၤ်ဳိင္းထဲမွာ ကမၻာေက်ာ္ ပုဂၢိဳလ္ ေတြရဲ႕ ႐ုပ္တု ဆိုတာမ်ဳိးေတာ့ တစ္ခုမွ မရိွပါဘူး။ ဒီလူေတြက ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားၾကေပမယ့္ ႀကီးက်ယ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးေတြ မဟုတ္လို႔ လည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။

ကမၻာေပၚမွာ အႀကီးက်ယ္ဆံုး ပုဂၢိဳလ္ႀကီးရဲ႕ အႀကီးမားဆံုး ႐ုပ္တု ႀကီးကေတာ့ ေျမာက္ကိုရီးယား ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ကင္အီဆြန္းရဲ႕ ႐ုပ္ တုႀကီး ပဲျဖစ္မယ္ ထင္ပါတယ္။ ၿပံဳ ယမ္းၿမိဳ႕ေတာ္ ေတာ္လွန္ေရး ျပတုိက္ ေရွ႕မွာရိွတဲ့ ႀကီးျမတ္တဲ့ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး၊ အေရွ႕ဆီက ေနဝန္းနီႀကီး ျဖစ္တဲ့ ရဲေဘာ္ ကင္အီဆြန္းရဲ႕ ႐ုပ္တုႀကီး ဟာ ေပ (၇ဝ) ေလာက္ ျမင့္တယ္ လို႔ ဆုိပါတယ္။ ဒီ ထာဝရ ျမင့္ျမတ္ တဲ့ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ကင္အီဆြန္း ရဲ႕ ႐ုပ္တုႀကီးကို ႀကီးျမတ္တဲ့ အေမြ ဆက္ခံသူ သားလည္းျဖစ္ သူ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ကင္ဂ်ဳံအီ ကိုယ္တုိင္ ဦးေဆာင္လမ္းၫႊန္ တည္ေဆာက္ ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

အခုေတာ့ ႀကီးျမတ္တဲ့ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ကင္ဂ်ဳံအီလည္း ကြယ္လြန္ အနိစၥ ေရာက္ သြားခဲ့ရျပန္ပါၿပီ။ ေျမာက္ကိုရီးယား ေတြဟာ National Geographic (NGC) ရဲ႕ ေၾကာ္ျငာေဆာင္ပုဒ္လို “The bigger, the better” (ႀကီးေလ -ေကာင္းေလ) ဆိုတဲ့ သေဘာထား မ်ိဳးမ်ား ရိွၾကေလ သလား မသိပါဘူး။ ေခါင္းေဆာင္ႀကီးရဲ႕ အသုဘ ယာဥ္ေပၚမွာ တင္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံုႀကီးကလည္း ဘယ္ေနရာ ကေန ၾကည့္ၾကည့္ ထင္ထင္ရွား ရွား ျမင္ရေလာက္ေအာင္ ႀကီးမားပါတယ္။ ဒီအတုိင္း ဆုိရင္ေတာ့ ႀကီးျမတ္တဲ့ အေမြဆက္ခံသူ ကင္ဂ်ဳံအန္ အေနႏွင့္ ႀကီးျမတ္တဲ့ ဖခင္   ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ကင္ဂ်ဳံအီအတြက္ ႀကီးက်ယ္ ျမင့္မားတဲ့ ႐ုပ္တုႀကီး တစ္ခုေဆာက္ ရပါလိမ့္ဦးမယ္။ မၾကာခင္ ၿပံဳယမ္းၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီးမွာ ေပတစ္ ရာေက်ာ္ေလာက္ ျမင့္မားတဲ့ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ကင္ဂ်ဳံအီရဲ႕ ႐ုပ္တုႀကီးကုိ ကမၻာႀကီးက ျမင္ၾကရလိမ့္ဦးမယ္ ထင္ပါတယ္။

ေနာက္ဆံုးေတာ့ ႀကီးျမတ္တဲ့ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး မဟုတ္တဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔လို သာမန္ ျပည္သူေတြ အေနႏွင့္ ႀကီးက်ယ္ ခမ္းနားမႈ ေနာက္ကို အပင္ပန္း ခံ လိုက္မေနဘဲ ကြၽန္ေတာ့္ အဘြားလို လူမသိ သူမသိ ငုိသူမရိွဘဲ ဘဝကို အဆံုးသတ္သြား ၾကတာ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္မယ္ ထင္ပါတယ္။

အဘြားဟာ ေလာကႀကီးရဲ႕ ဒုကၡ ေဝဒနာေတြကို ဘဝတစ္ေလွ်ာက္လံုး အျခား ျပည္သူေတြလို ခါးစည္း ခံစားခဲ့ေပမယ့္ သူခ်စ္တဲ့ ျပည္သူ ေတြ အတြက္ မ်က္ရည္တစ္စက္ ေတာင္မွ ခ်န္မထားရက္ခဲ့သူပါ။ ဒါေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့္ အဘြားဟာလည္း ႀကီးက်ယ္ ျမင့္ျမတ္သူ တစ္ဦးလို႔ ကြၽန္ေတာ္ ယံုၾကည္ေနဆဲပါ။

သန္းစိုးႏုိင္

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: